Masterstudiengang in Pädagogik in den Riga, Lettland im Teilzeitstudium

Finden Sie Teilzeit- Master in Pädagogik in den Riga, Lettland 2019

Pädagogik

Die Vorteile eines Masters erstrecken sich über die Verbesserung Ihrer Verdienstmöglichkeiten. Sie können Ihnen mit persönlichen und beruflichen Fähigkeiten, um Ihre Entwicklung zu beschleunigen. Sie sind auch eine Gelegenheit, sich von Ihren Kollegen unterscheiden, werden viele von ihnen haben ähnliche A-Level-und Bachelor-Qualifikationen.

Obwohl manche Ausbildung sehr informell sein kann, findet die meiste Mainstream-Bildung in einer formalisierten Umgebung statt. Diese Art der Ausbildung ist in der Regel in verschiedene Stufen unterteilt, zu denen Vorschule, Kindergarten, Mittelstufe und Hochschule gehören. Die Hochschulbildung umfasst College, Postgraduiertenstudiengänge, Master-Abschlüsse und Promotionen.  

Lettland, offiziell die Republik Lettland, ist ein Land in der baltischen Region von Nordeuropa. Es befindet sich im Norden von Estland grenzt im Süden an Litauen, im Osten an Russland und im Südosten an Weißrussland. Die Letten sind ein Balten, kulturell zu den Litauern verwandt. Hauptstadt ist Riga die Heimat Universität von Lettland ist mit mehr als 23.000 Studenten eingeschrieben.

Riga ist nicht nur die größte Stadt Lettlands, sondern auch eine kommerzielle und Einnahmen generieren Centre. Riga haben eine große kulturelle Erbe von Lettland, außerdem besitzt diese Stadt viele Bildungs-Plattformen. Diese Plattformen dienen jeden Bereich der Bildungs-Boden vom technischen zum Geschäft Institutionen.

Fordern Sie Informationen an Masterstudiengänge in Pädagogik in den Riga, Lettland 2019 im Teilzeitstudium

Weiterlesen

Master's in Educational Treatment of Diversity

University of Latvia
Campusstudium Teilzeit 2 - 2.5 jahre September 2019 Lettland Riga

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences. [+]

Teilzeit- Master in Pädagogik in den Riga, Lettland.

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences.The students’ communication languages are English and Spanish. Knowledge of other languages is welcomed and integrated. Studies are implemented in the e-learning environment, as well as in presence meetings (for students registered at the University of Latvia who cannot come to and stay in Latvia, studies are provided online).The studies provide the following opportunities:... [-]


Master's in Educational Sciences

University of Latvia
Campusstudium Teilzeit 1.2 - 2.5 jahre September 2019 Lettland Riga

Master degree program in Education Sciences offers students possibilities to widen and deepen knowledge in philosophy of education, sociology, psychology, comparative research, research methodology, adult education, multicultural education, in human behavior and education. [+]

Master degree program in Education Sciences offers students possibilities to widen and deepen knowledge in philosophy of education, sociology, psychology, comparative research, research methodology, adult education, multicultural education, in human behavior and education.

The program is based on student-centered approach, which focuses on students’ learning process, development of their responsibility for results in learning and research. It gives students the possibility to develop individual skills to carry out research, to summarize, to analyze, to evaluate research results as well as to present them during the defense of Master Thesis. During studies students obtain skills to work with information, to analyze and evaluate it, to form a personal view and to express it.... [-]