Masterstudiengang in Pädagogik in Riga, Lettland im Teilzeitstudium

Finden Sie Teilzeit- Master in Pädagogik in Riga, Lettland 2018

Pädagogik

Ein Master wird an Studierende verliehen, die ein Graduiertenstudium in einer bestimmten Fachrichtung oder einem berufsbezogenen Bereich absolviert und während des Studiums ein hohes Maß an Expertise gezeigt haben.

Bildung wird als der Prozess definiert, in dem Wissen in irgendeiner Form erworben wird, egal ob es sich dabei um Überzeugungen, Gewohnheiten, Fähigkeiten oder Werte handelt. Für den Einzelnen gibt es viele Möglichkeiten, Bildung zu verfolgen und zu empfangen. Einige Methoden beinhalten Unterricht, Geschichten, offene Diskussionen, Ausbildung und Forschung.  

Lettland hat sowohl kostenpflichtige und staatlich finanzierten Hochschulen. Das Land hat zwei Arten von Hochschulausbildung. Dazu gehören die akademische und professionelle Programme. Es gibt drei Stufen der akademischen Hochschulbildung - Bachelor-, Master-und Doktoratsstudien. Das Klima im Land begünstigt verschiedene Wintersport-und Freizeitaktivitäten wie Eislaufen, Skifahren und Eishockey. Internationale Studenten bevorzugen ein Studium in Lettland aufgrund seiner gesellschaftlichen Leben, Kunst und Kulturinstitutionen. Die Kultur des Landes ist einfach zu erlassen.

Riga ist nicht nur die größte Stadt Lettlands, sondern auch eine kommerzielle und Einnahmen generieren Centre. Riga haben eine große kulturelle Erbe von Lettland, außerdem besitzt diese Stadt viele Bildungs-Plattformen. Diese Plattformen dienen jeden Bereich der Bildungs-Boden vom technischen zum Geschäft Institutionen.

Fordern Sie Informationen an Masterstudiengänge in Pädagogik in Riga, Lettland 2018 im Teilzeitstudium

Weiterlesen

Master's in Educational Treatment of Diversity

University of Latvia
Campusstudium Teilzeit 2 - 2.5 jahre September 2018 Lettland Riga

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences. [+]

Teilzeit- Master in Pädagogik in Riga, Lettland.

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences.The students’ communication languages are English and Spanish. Knowledge of other languages is welcomed and integrated. Studies are implemented in the e-learning environment, as well as in presence meetings (for students registered at the University of Latvia who cannot come to and stay in Latvia, studies are provided online).The studies provide the following opportunities:... [-]


Master's in Educational Sciences

University of Latvia
Campusstudium Teilzeit 1.2 - 2.5 jahre September 2018 Lettland Riga

Master degree program in Education Sciences offers students possibilities to widen and deepen knowledge in philosophy of education, sociology, psychology, comparative research, research methodology, adult education, multicultural education, in human behavior and education. [+]

Master degree program in Education Sciences offers students possibilities to widen and deepen knowledge in philosophy of education, sociology, psychology, comparative research, research methodology, adult education, multicultural education, in human behavior and education.

The program is based on student-centered approach, which focuses on students’ learning process, development of their responsibility for results in learning and research. It gives students the possibility to develop individual skills to carry out research, to summarize, to analyze, to evaluate research results as well as to present them during the defense of Master Thesis. During studies students obtain skills to work with information, to analyze and evaluate it, to form a personal view and to express it.... [-]